Zorganizowany wypoczynek dla młodzieży
22 Maj 2019

Wycieczka klasy II LOTS na Pomorze Zachodnie

W dniach 14-16 maja odbyła się wycieczka klasowa do Szczecina i Międzyzdrojów uczniów klas II LOTS wraz z wychowawcami – p. Wojciechem Jóźwiakiem oraz ks. Adamem Kierszką. Po wczesnej pobudce i długiej podróży zakwaterowaliśmy się w hotelu i ruszyliśmy na podbój stolicy województwa zachodniopomorskiego. Już od samego wjazdu do centrum miasta czekały nas ciekawostki historyczno-kulturowe od niezastąpionego przewodnika – ks. Adama. Zobaczyliśmy katedrę, dwie bramy wjazdowe, najstarsze kino świata, Zamek Książąt Pomorskich oraz najlepszą budkę z kebabem według „miejscowych” (z możliwością degustacji ☺). Późnym popołudniem przedarliśmy się przez Puszczę Bukową, żeby zobaczyć Jezioro Szmaragdowe, a w drodze powrotnej Ogród Ciszy i Medytacji. Pod wieczór urządziliśmy w świetlicy planszówkową integrację i udało nam się wygrać z księdzem w „makao”.

Drugiego dnia skoro świt wsiedliśmy w pociąg do Międzyzdrojów, żeby zobaczyć polskie morze. Pogoda była wietrzna, ale nie powstrzymała nas przed wejściem na molo i spacerem po plaży w kierunku największych polskich klifów Wolińskiego Parku Narodowego. Reprezentanci naszej kameralnej wycieczki udali się na mecz Pogoń Szczecin vs Piast Gliwice. Emocje dopisywały pomimo bezbramkowego wyniku. Ostatni dzień spędziliśmy na podróży do domu. Deszcz nie przeszkodził nam w szybkim postoju obiadowym w Pile. Zadowoleni i z piaskiem w butach wróciliśmy do Bydgoszczy.

Matylda Markowska

Galeria zdjęć

Skomentuj

• RSS
  • Picasa
  • YouTube
Przeczytaj poprzedni wpis:
Występy wokalne naszych uczennic na AIR FAIR 2019

18 maja 2019 r. odbyła się XII Międzynarodowa Wystawa AIR FAIR. Impreza organizowana jest przez Wojskowe Zakłady Lotnicze nr 2...